• Alles voor je huis onder één dak
  • Er valt altijd iets te beleven
  • Betaalbare woontrends
Hoe kunnen wij helpen? x

Wij helpen je graag in de winkel! Of neem hier onder direct contact met ons op.

Bellen kan ook 7 dagen in de week.
maandag t/m vrijdag van 8.30 - 18.00
zaterdag van 8.30 - 17.00
zondag van 10.00 - 18.00
+32(0)3-7663737

Of stel uw vraag via social media:

Facebook

  • Home
  • bestellen/klachten

Een klacht melden

Morres biedt altijd de best mogelijke service. Desondanks kan er toch iets mis gaan. Hiervoor in de eerste plaats onze oprechte excuses. We doen er alles aan om het weer goed te maken met jou.

Voor het melden van een klacht over een product of een dienstverlening van Morres, neem je contact op met onze Klantenservice. Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur op telefoonnummer +32(0)3-7663737 Of mail ons: klantenservice@morres.nl Je ontvangt meteen een ontvangstbevestiging van je klacht in je mailbox. Je krijgt in elk geval binnen 14 dagen na melding een inhoudelijke reactie op de klacht. Voor meer informatie over onze klachtenregeling, raadpleeg je artikel 17 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Wanneer een klacht onverhoopt niet door ons kan worden opgelost kun je dit melden bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vind je op www.sgc.nl.

De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.


  • Alles voor je huis onder één dak

  • Persoonlijk, deskundig advies

  • 5 Jaar garantie op de volledige collectie

Beste Bezoeker,

Op dit moment ben je niet op de Nederlandse Morres site
Wil je naar de Nederlandse Morres site?

Ga naar Morres.nl Blijf op Morres.be