• Alles voor je huis onder één dak
  • Er valt altijd iets te beleven
  • Betaalbare woontrends

Gratis verzending vanaf 20,-

Hoe kunnen wij helpen? x

Wij helpen je graag in de winkel! Of neem hier onder direct contact met ons op.

Bellen kan ook 7 dagen in de week.
maandag t/m vrijdag van 10.00 - 17.30
zaterdag van 10.00 - 17.30
zondag van 10.00 - 17.30
+32(0)3-7663737

Of stel uw vraag via social media:

Facebook

getting fit

Getting Fit & Healthy

MOEILIJK MAKKELIJK

Cheers!

Je moeder zei het vroeger ook vast wel tegen je: eet voldoende groenten. Vroeger is voorbij, en uren in de keuken past niet meer in onze drukke levens. Maar … gelukkig(!), daar waren de smoothies. Heerlijke gezonde vitamine- en mineralenbommetjes, in een handomdraai geperst. Lekker en super healthy.             

 

 

 

 

  

 

Let’s workout!

Geen tijd voor de sportschool? Haal dan je eigen fitnessapparaten in huis,

Fitness & Welness >

Lekker en gezond eten en toch in shape blijven,het kan Je hoeft echt niet hele dagen op een worteltje te knabbelen om in shape te blijven. Pascale Naessens kookt met mooie verse ingrediënten en pure passie. Eenmaal aan de slag met de toegankelijke recepten van Pascale voel je je al snel fitter en gezonder, zonder hongergevoel. 

 

 

 

10 tips voor een gezond leven

1. Ontbijt! Het ontbijt is de eerste maaltijd van de dag. Het geeft je energie nodig om de dag te beginnen, en zorgt dat je darmen en de spijsvertering op gang komen.

2. Drink voldoende water Water drinken voor het eten bevordert de spijsvertering en helpt bovendien gif- en afvalstoffen uit je lichaam te spoelen.

3. Eet met aandacht Schep eens wat minder op, eet rustig, kauw langzaam en geniet van elke hap. Je hebt veel minder nodig dan je denkt.

4. Regelmatig eten Drie hoofdmaaltijden per dag is een goede basis, maar vaker per dag een minder grote maaltijd nemen is ook prima. Zo voorkom je snaaien tussendoor!

5. Eet gevarieerd Door te variëren krijg je veel genoeg binnen van alles wat je lichaam nodig heeft. Handig is om de bekende schijf van 5 te gebruiken.

6. Blijf in balans Af en toe iets ongezonds mag best, belangrijk is dat je dit weer in balans brengt. Heb je tussendoor gesnoept,
zorg dan dat je 's avonds weer matigt. 

7. Groente en fruit Groente en fruit bevatten immers veel goede voedingsstoffen zoals vitaminen en mineralen. Probeer daarom dagelijks twee ons groente en 2 stuks fruit te eten.

8. Bewust eten Sta wat vaker stil bij wat je eet. De kwaliteit van je eten is belangrijker dan de kwantiteit. Als je bewust nadenkt over je voeding ga je vanzelf gezonder eten.

9. Bewegen Door te bewegen geef je je lichaam de mogelijkheid om je voedsel te verwerken. Maak bijvoorbeeld na het eten een flinke wandeling.

10. Geniet! Eten is ook iets waar je van mag genieten. Maar gezond kan ook lekker zijn, het zal je verbazen hoeveel mogelijkheden er zijn om lekker en gezond te eten.

 

 Fitness & Welness >



© Developed by CommerceLab

  • Alles voor je huis onder één dak

  • Persoonlijk, deskundig advies

  • 5 Jaar garantie op de volledige collectie

Wij maken gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website accepteert u de voorwaarden. Voor verder informatie over het privacybeleid klik hier
x

Beste Bezoeker,

Op dit moment ben je niet op de Nederlandse Morres site
Wil je naar de Nederlandse Morres site?

Ga naar Morres.nl Blijf op Morres.be