Bestellen

Veilig bestellen

In onze winkel helpen onze adviseurs om je bestelling administratief in orde te maken.

Online shoppen is snel, veilig en makkelijk. Morres Wonen garandeert, voor al je online aankopen op morres.nl, 100% veiligheid en betrouwbaarheid. 
De veilige morres.nl site herken je verder, doordat voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals je betaalgegevens, gebruik wordt gemaakt van een beveiligde internetverbinding. Bij een beveiligde internetverbinding staat er altijd https://www.morres.be

 in de adresbalk van je browser. Normaal staat er http://http://. De letter s staat voor secure (veilig). Naast de extra 's', zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk. Bovendien kleurt de adresbalk bij een beveiligde internetverbinding groen. Morres Wonen adviseert je sowieso, nooit je klantnummer, wachtwoord of andere persoonlijke gegevens betreffende je Mijn Morres account aan anderen te geven.

Bestellen bij morres.be is heel eenvoudig:

  • Het artikel van je keuze in de winkelmand plaatsen.
  • Met de knop 'ga verder met winkelen' links onderaan, keer je terug naar de webshop om verder te winkelen.
  • Ben je klaar met winkelen, klik dan op de knop 'ga door naar afrekenen'.
  • Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Als je al een account hebt bij morres.be, log je makkelijk in met Mijn Morres. Let op! Bestellen kan alleen door personen van 16 jaar of ouder.
  • Het is enkel mogelijk om je bestelling thuis te laten bezorgen.
  • Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen
  • Klik daarna op de knop 'plaats je bestelling' om je bestelling af te ronden.
  • Je ontvangt automatisch een bestelbevestiging in je mailbox.

Veilig betalen

Staat er bij aflevering nog een bedrag open op je order, dan bieden wij je de mogelijkheid om via jouw online orderstatus zorgeloos via iDeal, creditcard of een Morres Cadeaukaart te betalen. Na het inloggen kun je zien welk bedrag er nog open staat.
Je kunt het openstaand bedrag ook op het moment van levering voldoen bij onze bezorgers. Betalen per creditcard of internetbankieren is alleen mogelijk bij de aanbetaling van je aankoop en dus niet bij aflevering.
Wij willen je zo goed mogelijk voorbereiden op de betaling en ervoor zorgen dat je niet voor verrassingen komt te staan. 
Voor jouw veiligheid en ook die van onze meubelbezorgers vragen wij je het openstaande bedrag via pin of bancontact te voldoen. Om deze reden is het niet mogelijk contant te betalen. Onze meubelbezorgers zijn uitgerust met een mobiele pinautomaat waarmee je thuis op een comfortabele en veilige manier met je pinpas het openstaande bedrag betaalt. Het pinnen gaat op dezelfde manier als je gewend bent bij pinautomaten in winkels. De volgende punten zijn belangrijk: 

  • Voldoende saldo op je lopende rekening
  • Wil je er voor zorgen dat het geld daadwerkelijk op jouw betaalrekening staat? En niet op een spaarrekening of andere rekening courant?
  • Per bank verschillen de bestedingslimieten. Wij adviseren je vooraf bij jouw bank je persoonlijke bestedingslimiet te controleren. De meeste banken bieden de mogelijkheid jouw limiet zelf tijdelijk te verhogen via internetbankieren. Dit dient één werkdag van tevoren ingesteld te worden. Indien je dit niet zelf kunt uitvoeren, kun je jouw bank hiervoor opdracht geven. Houd hierbij rekening met een verwerkingstijd van vijf werkdagen.

Wanneer je limiet niet toereikend is voor het openstaande bedrag of als je liever niet pint bij aflevering, dan kun je als volgt betalen:
Per bank: minimaal 2 werkdagen voor aflevering
Vooraf kun je - minimaal 2 weken i.v.m. de verwerkingstijd bij de banken - het openstaande bedrag aan ons overmaken. Via bankrekeningnummer IBAN: NL38 RABO 0149 9771 82
Bij de omschrijving graag invullen:
- Regel 1: Ordernummer (zonder spaties het ordernummer, cijfers en/of letters);
- Regel 2: Eventuele overige notities.
In de winkel: minimaal 5 werkdagen voor aflevering
Je kunt jouw aanbetaling in de winkel ook verhogen, zodat het bedag dat je bij aflevering nog moet voldoen lager is dan de toegestane limiet bij de bank. Dit kan maximaal 5 werkdagen voor levering. Indien je niet wenst te pinnen, kun je in de winkel eveneens het openstaande bedrag volledig contant voldoen. Kies je hiervoor, neem dan je orderbon mee naar de winkel

Gemakkelijk jouw bestelling volgen?

Ga voor de actuele status van jouw bestelling naar orderstatus. 

Je hebt bij aankoop van jouw meubel(en) een ordernummer en bijbehorende, unieke pincode ontvangen. Je vindt deze nummers bovenaan jouw orderbon. Hiermee volg je gemakkelijk jouw bestelling op onze website. Via de pagina ‘orderstatus’ op www.morres.be kun je de status van jouw bestelling bekijken.

Retourneren

Bestel je via morres.be, dan heb je recht op 14 kalenderdagen zichttermijn. De zichttermijn gaat in op het moment van levering. Toch retourneren? Dan verzoeken wij je contact op te nemen met de Klantenservice +31 (0)114 388388. Eventuele transport- en verzendkosten zijn voor eigen rekening. Lees hier alle informatie met betrekking tot retoureneren bij Morres.

Annuleren

Bij het annuleren van je bestelling, brengt Morres 30% van het totale bestelbedrag in rekening.

Betalen in de winkel

In de winkel is het niet mogelijk om te betalen met biljetten van 200,-  en 500,- euro 

 

 

Navigeer naar