Geschillen

Morres biedt altijd de best mogelijke service. Desondanks kan er toch iets mis gaan. Hiervoor in de eerste plaats onze oprechte excuses. We doen er alles aan om het weer goed te maken met jou. 

Voor het melden van een klacht over een product of een dienstverlening van Morres, neem je contact op met onze Klantenservice. Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur op telefoonnummer +32(0)3-7663737 of mail ons: klantenservice@morres.nl Je ontvangt meteen een ontvangstbevestiging van je klacht in je mailbox. Wij proberen je klacht zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, op te lossen.

Niet eens met de uitkomst van je klacht?

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Daarnaast kan je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Navigeer naar