• Grootste woonwinkel van Nederland

  • Meer dan 250 merken

  • 5 jaar garantie op de volledige collectie

  • Grootste woonwinkel van Nederland

Meest gestelde vragen

Vind hier gemakkelijk alle antwoorden

Mijn Morres

» Hoe maak ik een account aan bij Mijn Morres?

Ga naar Mijn Morres om je te registreren. Je maakt eenvoudig, eenmalig een account aan met je e-mailadres en een wachtwoord. Maak hier je account aan

» Wat zijn de voordelen van Mijn Morres?

Met Mijn Morres volg je eenvoudig je bestellingen. En je hebt meteen toegang tot je persoonlijke gegevens en je winkelwagen.

Bestellingen

» Ik wil voor de eerste keer bestellen bij Morres. Hoe gaat dat?

Stap 1: Het artikel van je keuze in de winkelmand plaatsen

  • Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop 'Bestel nu' je bevindt je in het winkelwagen overzicht.
  • Met de knop 'ga verder met winkelen' links onderaan, keer je terug naar de webshop om verder te winkelen.
  • Met de knop 'maak de winkelwagen leeg' rechts onderaan, verwijder je de eerder bestelde artikelen.
  • Met de knop 'winkelwagen bijwerken' rechts onderaan, breng je een wijziging aan in de eerder bestelde artikelen.
  • Ben je klaar met winkelen, klik dan op de knop 'ga door naar afrekenen'. 

Stap 2: Factuuradres 
Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Als je al een account hebt bij morres.nl log je makkelijk in met Mijn Morres. Op deze manier hoef je niet steeds opnieuw al je persoonlijke gegevens in te voeren. (Let op! Bestellen kan alleen door personen van 16 jaar of ouder.) Maak hier je account aan

Stap 3: Verzending 
Je hebt de keuze om je bestelling bij je thuis te laten bezorgen, of om deze af te halen in onze winkel. 

Stap 4: Betaling 
Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen: 

  • Voor België: Credicard, Bancontact of Mr. Cash
  • Voor Nederland: direct met iDEAL, of met de Creditcard
  • Aankopen tot 500,- betaal je vóór levering. Aankopen tot 500 euro in de webshop kunnen bij levering betaald worden wanneer men kies voor de optie levering onder rembours. De kosten hiervoor bedragen 16,95 Aankopen vanaf 501,- betaal je, bij aflevering, aan de chauffeur met de pin (maestro) of contant. Voor België met Mister Cash (Bancontact) of contant.
  • Klik vervolgens op de knop 'plaats je bestelling' om je bestelling af te ronden. Je ontvangt automatisch een bestelbevestiging in je mailbox.

» Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

Ja dat kan eenvoudig via Mijn Morres. Je hoeft je slechts één keer te registreren. Klik hier om meteen een account aan te maken.

» Hoe kan ik meer informatie krijgen over een product?

Je vindt bij al onze producten een omschrijving. Wil je toch meer informatie, mail dan naar klantenservice@morres.nl Vergeet niet het artikelnummer en de artikelnaam te vermelden van het product waarover je meer informatie wil. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag.

» Heb je een klacht?

“Voor het melden van een klacht over een product of een dienstverlening van Morres, neem je contact op met onze Klantenservice. Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur op telefoonnummer +32(0)3-7663737 of mail ons: klantenservice@morres.nl Je ontvangt meteen een ontvangstbevestiging van je klacht in je mailbox. Wij proberen je klacht zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, op te lossen. Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Daarnaast kan je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform”. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

» Moet ik bezorgkosten betalen?

Voor bestellingen die per post verzonden kunnen worden betaal je eenmalig 5,95 verzendkosten.* *Met uitzondering van leveringen onder Rembours. Hiervoor betaal je eenmalig 16,95 verzendkosten.
Voor aankopen die bezorgd worden door onze bezorgingsdienst betaal je 75,- bezorgkosten.
Voor aankopen van showroommodellen betaal je 100,- bezorgkosten.

Voor meubelen die montage vereisen worden kosten gerekend zie hiervoor 'Bezorgen & Monteren'.

Betalingen

» Hoe kan ik betalen bij Morres?

Al je bestellingen tot 500,- op morres.nl betaal je makkelijk en veilig online.Morres biedt je hiervoor verschillende betaalopties:

  • Voor België: Credicard, Bancontact of Mr. Cash
  • Voor Nederland: direct met iDEAL, in je vertrouwde online betaalomgeving, of met de Creditcard
  • Aankopen tot 500,- betaal je vóór levering
  • Aankopen tot 500 euro in de webshop kunnen bij levering betaald worden wanneer men kies voor de optie levering onder rembours. De kosten hiervoor bedragen 11,- 
  • Aankopen vanaf 501,- betaal je, bij aflevering, aan de chauffeur met de pin (maestro) of contant.
  • Voor België met Mister Cash (Bancontact) of contant.

Bij Morres betaal je op de volgende manier:
België:
Je betaalt met Bancontact/MisterCash, Visa, Eurocard/Mastercard of contant.

Nederland:
Je betaalt met je pinpas, Visa, Eurocard/Mastercard of contant. 

» Kan ik ook in termijnen betalen?

Ja, bij Morres bepaal je zelf hoe je betaalt. Gewoon in je eigen tempo, in makkelijke kleine stukjes met de Morres Budgetcard. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

» Wat is betalen via iDEAL?

Met iDEAL betaal je elektronisch en snel met je bankpas, in je vertrouwde bankomgeving, deze betaalmogelijkheid is alleen van toepassing voor Nederland

» Waar vind ik mijn rekeningoverzicht?

Als je een account hebt bij Mijn Morres, kun je je actuele bestellingen volgen. Hier zie je ook meteen of er nog een bedrag openstaat op je bestellingen.

Levering

» Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij al onze artikelen staat sowieso een levertijd vermeld. Als een artikel voorradig is wordt het binnen enkele werkdagen geleverd. Is een artikel niet voorradig of als het maatwerk betreft, dan kan het tot maximaal 12 weken duren voordat het bij je wordt geleverd.

» Kan ik een leverafspraak maken?

Na je bestelling krijg je van onze Klantenservice een mail of een telefoontje met een voorstel voor levering. Kun je niet op de voorgestelde datum, dan heb je de mogelijkheid tot 3 dagen voor levering de datum kosteloos te verzetten.

» Ik was niet thuis, bij de bezorging. Wat moet ik nu doen?

Als we je niet thuis treffen bij levering, zijn we genoodzaakt een bijdrage van 75,- in de kosten te rekenen. Neem in zo'n geval telefonisch contact met ons op om een nieuwe afspraak te maken via telefoonnummer +32(0)3-7663737

Wijzigingen en annuleringen

» Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je hebt de mogelijkheid binnen 5 dagen kosteloos een wijziging aan te brengen in je bestelling. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice. Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur op telefoonnummer +32(0)3-7663737 Of mail ons: klantenservice@morres.nl
Bij bestellingen via morres.nl mag je tot 14 dagen na levering je aankoop annuleren. Deze 14 dagen gaan in op de dag van levering. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice. Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur op telefoonnummer +32(0)3-7663737 Of mail ons: klantenservice@morres.nl

» Kan ik mijn bestelling na levering nog ruilen?

Voor bestellingen via morres.nl geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kun je je bestelling ruilen of terug geven. In ons Woonwarenhuis kunnen aankopen, die niet speciaal voor je zijn besteld, binnen 14 dagen geruild of terug gebracht worden.

» Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Morres. Je hoeft je slechts één keer te registreren. Klik hier om meteen een account aan te maken.

» Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Hoe u een bestelling kunt retourneren leest u hier.

Overig

» Hoe zit het met de garantie?

Morres geeft op al je aankopen, maar liefst 5 jaar garantie. Dat is 2 jaar meer dan in andere woonwinkels. Bovendien is Morres aangesloten bij het C(centrale) B(branchevereniging) W(wonen). CBW-erkende winkels bieden meer zekerheid dan andere woonwinkels, want ze hanteren een erkenningsregeling met drie garanties.

  1. Veilig aanbetalen
  2. Extra goede productgarantie
  3. Onafhankelijke geschillencommissie

» Kan ik ook interieuradvies krijgen?

Morres heeft een eigen Interieuradvies. Hier krijg je gratis en vrijblijvend een persoonlijk interieuradvies van een ervaren verkoop/interieurstylist.  Maak meteen een afspraak in Hulst. 
Bovendien is er Morres@Home, een nieuwe extra service voor persoonlijk interieurdvies bij je thuis! Samen met jou, wordt je huidige interieur onder de loep genomen. Onze verkoop/interieurstylist, brengt op een ontspannen en plezierige manier, je woonwensen in kaart. Onze stylist brengt naar aanleiding van het huisbezoek een interieuradvies uit, waarin je jezelf letterlijk helemaal thuis voelt. 
Voor een Morres@ Home woonadvies rekent Morres Wonen eenmalig 85,-*. Dit is inclusief reiskosten. Ga je naar aanleiding van het advies over tot aankoop, dan krijg je dit bedrag retour. 
* Buiten een straal van 30 km vanaf Hulst, rekent Morres Wonen 35 cent per kilometer en 25,- per half uur reistijd. Deze reiskosten worden bij koop niet vergoed 

Montage

» Worden mijn meubelen ook geplaatst en gemonteerd?

Woonmeubelen

Al je nieuwe meubelen worden netjes op hun plaats gezet. Voor het plaatsen van de wandkasten van Musterring vragen wij € 50,- per strekkende meter.

Slaapkamermeubelen

Slaapkamermeubelen zonder de vermelding zijn eenvoudig zelf te monteren, of op wens vakkundig door een ervaren specialist voor je gemonteerd. Hiervoor worden de volgende tarieven gehanteerd:

Bedden

Montagebedrag

Opmerking

Boxspring vlak model25,-alle merken, inclusief opklapbed Boone Cubed
Boxspring elektrisch model75,-alle merken
Boxspring speciaal model75,- o.a. de Velda Fly
Ledikant25,- 
Wall 2 Wall concept150,- per element1 element bestaat uit 2 of 3 panelen boven elkaar
DockFour stylepadsop basis van voorcalculatieop basis van voorcalculatie
Opklapbedden (Boone)275,-uitgezonderd opklapbed Boone Cubes

Kasten

  
Per strekkende meter50,- 
Accessoires10% van totaalprijs accessoires 
Speciale aanpassingenop basis van voorcalculatieafwerken tot plafond, enz.

Commodes & nachtkastjes

  
Commodes & nachtkastjes50,-tot 60 cm breed
Commodes & nachtkastjes75,-vanaf 60 cm breed

Kindermeubelen

Informeer naar de tarieven via 0031 (0)114 388 675 of mail naar kidzzwonen@morres.com. Deze montagekosten worden niet vermeld in de winkelwagen. Je vindt deze kosten terug op de orderbevestiging. Als je vooraf wil weten wat de montagekosten zijn, neem dan gerust contact op met de klantenservice +31 (0)114 388388

» Kan ik ook zakelijk bestellen?

Als relatie van Morres Wonen Zakelijk mag je meer verwachten. We bieden natuurlijk alles op het gebied van wonen en werken. Maar omdat geen organisatie hetzelfde is, bieden wij uiteraard ook zeer specifieke oplossingen. Dat begint met maatwerk. Voor vragen of advies mailt u naar klantenservice@morres.nl

Navigeer naar